BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS

Tuesday, July 21, 2009

New Post dari aku..

Setelah sekian lama xmengepost pape lam blog ni,mlm ni aku telah mrndapat ilham..eh,bukan ilham tapi idea untuk update aku punya blog ni..ilham ni sebenarnya,yg aku dengar ceramah Utz Azhar Idrus,dia kate sesuatu menda yg baik yg dibagi oleh Allah S.W.T kepada manusia. Contoh la, sorang komposer dia kate selepas menikmati suasana indah di pantai dan keindahan alam,dia telah mendapat ilham untuk membuat sebuah lagu.sebenarnya tu bukan ilham tapi idea jer.bukan Allah bagi ilham kat dia suh buat lagu..lebih kurang camtu la..

InsyaAllah,bermula ari ni,blog aku hidup kot..same2 kita doakan ye..insyaAllah aku akan kongsi ngn suma maklumat2 penting,pape la yg suma kita xtau..same2 la kita layari blog ni ye..

0 comments: